Wednesday, October 10, 2012

winter is coming


Hahaha bir gün bu başlığı atmak istemezdim ama gerçekten kış fena halde geliyor! İlk defa dün kalın kazaklarımdan birini giydim, gerçi en azından şimdilik üstüne bir şey giymem gerekmedi ama hissediyorum ki bir kaç güne o da olacak. Kışı sevmiyorum, her zaman söylüyorum ama bunu kendime ben yaptım. Böyle soğuk bi ülkeye bu mevsimde gelmeyi kendim seçtim. Lütfen iyi enerjilerinizi bana gönderin ve hasta olmamamı sağlayın :p








Kazak Mango
Etek New Yorker
Botlar Lacoste
Kolye H&M
Çanta Zara

3 comments:

  1. Dar etek, uzun kazak..Keisnlikle favori kombinlerimden benim de..çok yakısmıs..sakın hasta olmaaa :)

    ReplyDelete
  2. burda da serin havaların gelmeye niyeti yok ama ben an itibariyle kazaklara geçtim bile :D bu arada o nasıl güzel bi fondur oh la la ;)

    ReplyDelete
  3. Gizem, teşekkürler! Ben de kazağın erkeksiliğiyle eteğin feminenliğinin birlikteliğine bayılıyorum :)

    What's next, keşke ben de zorunluluktan değil de keyiften kalınları giyseydim :p güzel havaların tadını çıkarın nolur!

    ReplyDelete