Sunday, October 7, 2012

i've got a bike!


İstanbul'da bir bisiklet almayı ve yakın yerlere onunla gitmeyi o kadar çok istedim ki. Ama babam çok tehlikeli olduğunu söyleyerek hiç izin vermedi.
Burada  herkesin bisiklet kullanmasını deli gibi kıskanırken, birisi gelip hayallerimi gerçekleştirdi.
Şimdi her boş vakitte pedal çeviriyor, yarışıyor, güzel yollardan geçiyor, özgür hissediyor ve eğleniyoruz!












Bere Tally Weijl
Jean C&A
Deri Ceket Bershka
Ayakkabı Converse
Kolye Didem'in İzi
Kurdale Yüzük Accesorize



2 comments:

  1. Ya çok tatlısın sessiz sessiz takip ediyorum blogunu :) Bisiklet sürmeye bayılırım ama İzmir'de ben de süremiyorum. Balkonlarda sürünüyor bisikletim :(

    ReplyDelete
  2. Teşekkürler Nerwen :)
    Ben hala Türkiye'de de tehlikeleri göze alıp bisiklet kullanmamız gerektiğini düşünüyorum. Biz yapmadıkça kimse yapmayacak ve bisikletin bir ulaşım aracı olduğunu kabul ettiremeyeceğiz bence.

    ReplyDelete