Saturday, September 22, 2012

new home


'Sonunda deri ceket mevsimi geldi!' diye uyandığım bir sabahın devamında çekmecelerimde bulabildiğim en rahat eşyalarımı giydim. Çünkü henüz şehri öğrenmek için her yere yürüdüğümüz dönemdeyiz. Neyse ki çok büyük bir yer değil, dolayısıyla yürümek zor gelmiyor.

Sürekli bunu giysem ince mi gelir, onu giysem terler miyim diye geçen hazırlanma vakitlerinin ardından sokakta yine ya sıcaktanceketlerimizi elimizde taşıyarak ya da kendi kendimize sarılıp ısınmaya çalışarak yürüyoruz :)

Her şeye rağmen şimdiden yolları ezberledim, harita okuyabilmeye başladım, dünyanın her yerinden arkadaşlar ediniyorum ve kesinlikle eğleniyorum. Sanırım artık bambaşka bir yere evim diyorum.





  



deri ceket, ayakkabı bershka
tayt hakan yıldırım for koton
çanta zara
taşlı kolye accesorize
kalpli kolye clarie's
gözlük marni at h&m

2 comments:

  1. deri ceket harika görünüyo çok beğendiim vee yeni şehrinde bol eğlenceeler diliyorum :)

    ReplyDelete
  2. Teşekkür ederim nevruuz :) umarım senin almanya maceranda da eğlencen hiç eksilmeden devam eder :)))

    ReplyDelete