Thursday, July 26, 2012

topukluya karşı

çoğu zaman beğendiğim parça şık -ve muhtemelen topukluyla giymeye uygun- olsa da,
tomslarımı, supergalarımı, converselerimi, kedslerimi o kadar seviyorum ki
kim ne derse desin ayaklarıma onları geçirip çıkıveriyorum evden.
belki öğrenci olmanın rahatlığı da bu.
ben bu bayıldığım dantel pantolonu 5 sene sonra işe giderken de giyebilirim ama altına tomslarımı giyemem.
bir gün topukluya mahkum olacak ayaklarımı şimdi rahat tutmak benim görevim olmalı :p







pantolon, çanta mango
ayakkabı toms
kolye accesorize

2 comments:

  1. Dantel pantolon, çantan hepsi çok güzel çok şık olmussun, dediğin gibi topukluyla aşırı şık olurdu ama aynen ben de öğrenci olduğum için düz tercih ediyorum.p

    ReplyDelete
  2. eveet, belki yakın zamanda topukluyla da giyerim :)

    ReplyDelete