Thursday, April 26, 2012

günün kombini #15

bu aralar kağıt işleriyle uğraşmaktan ve evimizden eksik olmayan misafirlerimizi dolaştırmaktan o kadar yorgunum ki kafamı kaldırıp post yapacak vakit bulamadım. sürekli bi mazeret halindeyim ama umarım ben de bi gün düzenli olarak yazmaya alışacağım. :)

size iki farklı günden aksesuarlarım.


bilekliklerin üçünü de kendim yaptım.
özellikle büyük boncuklu olan favorim :) hele ki o penguencik boncuk <3
saatim ise swatch, aslında saat takmayı hiiç sevmediğimden sadece bu plastik saatler hafiflikleri ve renkleriyle beni cezbedebiliyor şimdilik :)



çok sevdiğim kolyem accesorize.
tamamını görmek için güneşin cayır cayır yaktığı günleri beklemelisiniz, çünkü o kolyeyi üstünde hayal ettiğim elbisem oldukça yazlık :)




No comments:

Post a Comment